
|
Článek |
Autor |
Časopis |
Str. |
|
Tři billboardy kousek za Ebbingem | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 34-35 | | Three Billboards outside Ebbing | Jiří Menzel | Martin Šrajer | Cinema č.322, 2/2018 | 56-57 | | cinema portrét | Oswald Morris | Martin Šrajer | Cinema č.322, 2/2018 | 76-77 | | muži za kinoaparátem | Jiří Krampol | Robert Pavelka | Cinema č.322, 2/2018 | 79 | | hvězdy dabingového nebe | Shahrukh Khan | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 80-83 | | cinema legenda | Krzystof Zanussi | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 85 | | osobití režiséři | Dana Vránová | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 86 | | popel a démant | Ferrari | Robert Pavelka | Cinema č.322, 2/2018 | 88-89 | | cesta nesmrtelnosti | Zmenšování | Lenka Hradecká | Cinema č.322, 2/2018 | 30-31 | | Downsizing | Jumanji | Vendula Kreplová | Cinema č.322, 2/2018 | 29 | | Vítejte v džungli! | Čertoviny | Robert Pavelka | Cinema č.322, 2/2018 | 28 | | Zdeněk Troška | Star Wars | Pavel Žďárek | Cinema č.322, 2/2018 | 26-27 | | Poslední z Jediů | Cizinec ve vlaku | Martin Šrajer | Cinema č.322, 2/2018 | 25 | | The Computer | Ferdinand | Jan Dvořák | Cinema č.322, 2/2018 | 24 | | jak dopadl nejnovější animák studia Fox? | Coco | Pavel Žďárek | Cinema č.322, 2/2018 | 23 | | půvabná cesta do říše mrtvých | Manifesto | Martin Šrajer | Cinema č.322, 2/2018 | 22 | | Cate Blanchett | Darkland | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 21 | | Underverden | Petr Oliva | Vítek Formánek a Eva Csölleová | Cinema č.322, 2/2018 | 13-15 | | Dabování... | Pavel Štingl | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 9-11 | | Trilobit | Milan Cieslar | Petr Stránský | Cinema č.322, 2/2018 | 5-7 | | komedie by podle mě měla být čistým žánrem |
|
|