Rešerše

 

 
 |<<  <<  1 ...  2750 ...  2758  2759  2760  2761  2762  2763  2764  >>  >>| 
Článek Autor Časopis Str.  
Leasing a daň z přidané hodnotyEkonomický a právní poradce č.2, 2/1994162-165
Leasing, daň z přid. hodnoty.
Účetní závěrka podnikatelů v podvojném účetnictvíEkonomický a právní poradce č.2, 2/1994167-198
Účetnictví podvojné - sestavení roční účetní závěrky.
Opatření, kterým se upravuje účtová osnova a ...Ekonomický a právní poradce č.2, 2/1994200-204
Opatření, kterým se upravuje účtová osnova a postupy účtování pro podnikatele.
Minimální mzdový tarifEkonomický a právní poradce č.2, 2/1994205-208
Mzdy - minimální mzdový tarif, charakteristiky tarifních stupňů.
Jakou péči nabízejí zdravotní pojišťovnyPrávo č., 23/2/19949-10
Zdravotní pojišťovny - přehled, činnost.
Provádění vývozní činnosti, průběh obchodního...Ekonomický a právní poradce č.1, 1/1994205-214
Vývozní činnost
O značení potravinEkonomický a právní poradce č.1, 1/1994203-204
Značení potravin - stručně.
Otázky a odpovědiEkonomický a právní poradce č.1, 1/1994193-200
Výpověï
Jakou péči nabízejí zdravotní pojišťovnyPrávo č., 1/3/19949
Zdravotní pojišťovny - činnost, služby.
Jakou péči nabízejí zdravotní pojišťovnyPrávo č., 25/2/199411-12
Zdravotní pojišťovny - činnost, služby.
Pivo je radost i starostČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/19941-4
Dělení podle normy, požadavky atd.
Zálohy na daň silničníČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/19941-2
Podnikatelská studiaČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/19944
Vysokoškolské obory, kde lze doplnit znalosti potřebné pro vedení firmy. Adresy fakult.
Odpisování základních prostředkůČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/19945-6
Změny v předpisech týkajících se odpisování.
Účet průběžných položekČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/19948-9
Jednoduché účetnictví - používání účtu, mezistřediskové účtování, uzavírání peněžního deníku, uzavření jednoduch. účetnictví pomocí průběžných položek
Představování a vizitkyČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/199414-15
Lexikon společenského chování pro podnikatele.
Aby víno nezkysloČeskomoravský PROFIT č.9, 1/3/19945-7
Víno - kritéria hodnocení jakosti, současné třídění
Proč výzkum trhuČeskomoravský PROFIT č.1, 4/1/19941-4
Marketingový výzkum trhu
Podceňují české podniky reklamu?Českomoravský PROFIT č.1, 4/1/19941-2
Postoj českých podniků k propagaci svých produktů
Smlouva zasílatelskáČeskomoravský PROFIT č.1, 4/1/19944
Smlouva zasílatelská.
 |<<  <<  1 ...  2750 ...  2758  2759  2760  2761  2762  2763  2764  >>  >>| 

 Tento web provozuje Městská knihovna Český Těšín